środa, 30 kwietnia 2014

Kokardy w ciapki

Cześć, troszkę mnie tu nie było ale wracam z nową notką i nowym, wiosennym zdobieniem, które jest inspirowane jedną z moich ulubionych koszulek i wykonane przy użyciu ulubionego lakieru :D




Niestety miałam problem z kolorami i zdjęcia się trochę od siebie różnią pod tym względem. Zdobienie brało udział w konkursie wiosennym u Kamili i chociaż nie udało się wygrać, to jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :)



Lakiery jakich użyłam:

AllePaznokcie One Colour Exclusive 01, P2 Color Victim 993 lovely madness, Rimmel Salon Pro 701 jazz funk i 500 peppermint

45 komentarzy:

  1. Piękne! Jak Ty to robisz że każde Twoje zdobienie zachwyca?! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie mogę, idealnie odwzorowany motyw z bluzki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ! wyszły naprawdę fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jak ja CI strasznie zazdroszcze kształtu pazurków :) słodkie te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kokardki i ogólnie świetnie współgrające ze sobą kolory :)
    a Twoje paznokcie jak zawsze idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są! Bardzo podoba mi sie Twój kształt pazurków,ale ja bym chyba nie dala rade funkcjonować w nic :) kolor bazowy piekny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdobienie :) Kokardy są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To wygląda świetnie ! Taki motyw kokard jak i na całych paznokciach jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie urocze! Nie wpadłabym na to, żeby tak to zrobić! Rewelacja :*:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O dżizas! Padłam jak zobaczyłam bluzkę i paznokcie! Przepięknie to wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się --> bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne :) Z bluzką pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszło to zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdobienie, lubię inspirację wzięta z ubrań :)
    Jaki jest ten lakier od allepaznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier jest ok, kryje przy dwóch warstwach i to jest już moja druga buteleczka. Przy częstym stosowaniu gęstnieje mniej więcej w połowie zużycia, dlatego bez rozcieńczacza się nie obędzie

      Usuń
  16. Przepięknie to wygląda, jestem zachwycona i chętnie spróbuję coś podobnego zrobić u siebie, tak mnie zainspirowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że nie wygrały bo są piękne :D :* i te pazurki :D ciesze się że mogłam je zobaczyć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne! i sama bluzka super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful, beautiful nail art! I love the colours combination and the bows! So cute and just lovely! Great job! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja!!! :) Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cos pieknego <3 A jak spisuje sie ten lakier z p2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, generalnie to właśnie on jest moim ulubieńcem i po prostu go kocham :D 2 warstwy, nie smuży, w miarę szybko wysycha, nigdy nie zbąblował ani nie odprysnął

      Usuń
  22. Urocze są te kokardki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pomysł rewelacyjny :) pięknie się prezentują. Teraz tylko non stop chodzić w tej bluzce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda ze nie wygralas, bo mani zachwyczajace. Pieknie wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne zdobienie, idealnie pasuje do bluzki! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudne. Ale masz śliczny ksztalt paznokci. Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie sie prezentuja razem z bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie przeniesiony motyw na pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń