sobota, 1 lutego 2014

Pusheen the Cat :3

Dzisiaj na paznokciach goszczę słodziaka imieniem Pusheen, który już od dawna siedział w mojej głowie i nie chciało mu się do tej pory przejść na paznokcie. Przybył na swoim skuterku, a wybrałam taki motyw ponieważ mam taką koszulkę, co zobaczycie zaraz na zdjęciu :) Powiem Wam, że nie spodziewałam się, że stawianie kropek jest aż tak męczące, trzeba być mega skupionym o.o Niestety zdjęcia wyszły bardzo źle i będzie bardziej niż skromnie, ale cóż zrobić, na szczęście widać to co najważniejsze.





Przypominam o konkursie walentynkowym, szczegóły - >klik<


51 komentarzy:

  1. Ale słodziaaaak! Zakochałam się :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!! Paznokcie są cudowne a razem z nimi T-shirt! Uwielbiam Pusheen'a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co ja mogę powiedzieć, idealnie odwzorowałaś koszulkę *.* uwielbiam Pusheena, będę musiała go spróbować u siebie zmalować, ale pewnie mi nie wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaa mój ulubiony kot internetu *.* Dałabym się pokroić za takie piękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Genialnie przeniosłaś koszulkę na paznokcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Pusheena :D świetna koszulka w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow! Śliczne! Uwielbiam motyw kropeczek na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Pusheena ♥ Jak zawsze perfekcyjnie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie Ci to wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne! I wow dla tych kropeczek, idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz niesamowity talent :) Są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Namalowany przez ciebie skuter wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwariowałam! <3
    Sam Pusheen jest mega, ale w połączeniu z koszulką to wygrałaś internety! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to wygląda na tle tej koszulki ..ekstra kropeczki takie równe :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyszło :D kociak boski :D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tego kota, na paznokciach wygląda równie dobrze! :D

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzoo mi się podoba :) A koszulka świetna, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie wyszedł Ci malunek, jakbyś jakąś kopię z koszulki zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. iiiijeeeeeee ^^ zmiażdżyłaś system ^^ <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne! ;D uwielbiam Pusheena, ale na pazurkach jeszcze nie robiłam ;) świetny pomysł plus ta koszulka ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. jak słodko. genialny jest ten koteczek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aj, jakie słodkości <3 Zazdroszczę i pazurków i bluzki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. dopracowane, dopieszczone, no pięknie CI to wyszło :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z-a-j-e-b-i-s-t-e!!! Tylko tyle mogę napisać bo resztę mi mowę odjęło sam pusheen jest boski, kropeczki bombowe a skuterek idealnie równy jak z bajki :) Ale to nic, bo to co zrobiłaś na zdjęciu razem z koszulką to już jest fantastico, przepięknie się pazury prezentują z nią :) też taką chcę koszulkę <3

    OdpowiedzUsuń
  27. NIESAMOWITE! zakochałam się i zaraz zwariuje! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ słodziak! też mam koszulkę z Pusheenem i chyba niedługo odgapię i zmaluję mani nią inspirowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. idealnie! Idealne kropki. Kocham kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialnie :D zwłaszcza ta Twoja koszulka :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Cherry kocham Cię za to zdobienie! Przeboskie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. aaaaa słodziak, no i oczywiście jak na Ciebie przystało zmalowany pięknie i mega estetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Super mani, bardzo pomysłowe i przede wszystkim precyzyjnie wykonane. Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zazdroszczę zarówno pomysłów, paznokci, jak i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjęcie z koszulką genialne ;) Sam Pusheen też wyszedł fajnie! Kropeczki faktycznie bywają męczące :D

    OdpowiedzUsuń