piątek, 23 maja 2014

Illuminati

Cześć kochani, tym razem postawiłam na pastele i symbole. Część z Was wie, że nie przepadam za fioletem, a tym bardziej za tym kolorem na pazurkach, ale My Secret 147 Lavender mnie totalnie oczarował. Teraz we wszystkich sklepach widzę same fioletowe ubrania (gdzie one były do tej pory? :d), kupiłam także pasującą kredkę do oczu.. :D Jeśli chodzi o symbole, to wybrałam je ze względu na pierścionki, które kupiłyśmy razem z Anitą :*Jest illuminati (albo delta, jak kto woli :d), nieskończoność, krzyż, oko i mój ulubiony - symbol karmy na kciuku. Tło stanowi wspomniany wcześniej fiolet z odrobiną różu i miętki. Co powiecie na takie pazurki?






P.S. Wiem, że mało mnie tu ostatnio, ale nie mam weny na pisanie notek, chociaż zdjęcia czekają. Oby do lipca.. :)

26 komentarzy:

  1. piękne zdobienie ;) a to tło ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super, fantastyczne wzory, całość bardzo mi się podoba, uwielbiam takie pazurki z jakimś "przesłaniem"

    OdpowiedzUsuń
  3. Pazurki genialne! Idealnie wykonany gradient! <3 A od razu mi się skojarzyły książki Dannyego Browna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne cieniowanie a i całe zdobienie jest takie świeże i delikatne super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest genialne! Gradient jest najcudowniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony kolor,też go mam i kocham! A zdobienie cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne ;) tez powoli zaczynam się przekonywać do fioletu na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mowę mi odebrało :) kolorystyka i motywy do mnie przemawiają w 100% !! cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha widzisz wystarczy Ci jeden dzień z Anitką a już Ci się zaczyna fiolet podobać :) zaraziłam Cię hehe :) a Ty mnie bo kupiłam ta lavende w naturze na promocji 1+1 gratis haha drugi już wiesz który wzięłam :D pierścionki są piękne cieszę się, że też mogłam je wziąć. To mani.....mmmm no zakochałam się bo trafiłaś kolorystyką w moje serduszko :* ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamo, jakie ty masz piękne dłonie i pazurki ^^
    wzorek jest tak staranny że szczęka o(d)pada :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdobienie! :)
    masz mega talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To cieniowanie jest genialne! *.* Jak jakaś kosmiczna mgławica albo kolorowe chmurki z Muminków, cu-do-wne!
    Jak zrobiłaś tak idealne proste malowanki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak znam swoje umiejętności to z pewnością podczas malowania okropnie trzęsła by mi się ręka... Ech :(

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, tło szczególnie robi wrażenie:)
    Znak nieskończoności bardzo lubię, planuję sprawić sobie go jako tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tło jest niesamowite, wzory raczej nie w moim stylu, aczkolwiek wykonane są idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne połączenie kolorystyczne, a wzorki to mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne połączenie wszystkiego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdobienie i wykonane I-D-E-A-L-N-I-E!

    OdpowiedzUsuń
  21. to chyba moje ulubione ze wszystkich Twoich zdobień :) mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń