piątek, 3 stycznia 2014

Kolorowe, serduszkowe ćwieki

Pierwsze noworoczne dobry wieczór :D I pierwsze zdobienie, całkiem proste i łatwe, a że akurat mój pomysł pokrył się z projektem, jaki dziewczyny zainicjowały na instagramie, to dołączyłam do zabawy :) Więcej szczegółów >klik<. Zachęcam do wzięcia udziału i również do zaobserwowania mnie >klik< (@mycherrynails).
Kolorowe serduszka to srebrne ćwieki, które pomalowałam lakierami :)





 Na koniec jeszcze jedna, bardzo ważna dla mnie rzecz. Dziękuję <3

41 komentarzy:

  1. widzę że także postawiłaś na ćwieki w 2014;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm, ale urocze :-) oby nie odpadły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze ;) świetne ćwieki i fajne kolorki wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. malowane serduszka wyglądają ślicznie :) a na wskazującym co to za lakier??

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko pokazałaś je na Insta już się zachwycałam. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy mani :) Przy tym stworku wymiękam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie ;) bardzo pozytywne mani ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te serduszka są cudowne! Jeszcze do tego mają takie piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z przemalowaniem ćwieków. Mani uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł z tym malowaniem ćwieków lakierami :) nie wpadłabym na to a wygląda po prostu niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  11. piękniusie a te serca <3 urocze, kolorystyka mi się widzi i to bardzo. Jedna, która nie podpasowuje się do pory roku :)
    Za to i nie tylko Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się kolorystyka a stworek cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie słodkie! idealny rozweselacz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no no jakie slodkie paznokcie zmalowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie wykorzystałaś ćwieki, cały mani wygląda przesłodko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem co to za stworzonko, ale jest słodkie;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodkie zdobienie, całość super wygląda! I fajny pomysł na pomalowanie ćwieków lakierami, po co kupować kolorowe skoro samemu można takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te oczęta, niczym oczy kota w butach ze shreka :D:D haha

    OdpowiedzUsuń
  20. takie proste a efektowne!
    oczywiście obserwuję:-)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda fantastycznie! a najbardziej podoba mi się paznokieć serdeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetne! :)
    te oczka tak zmalowane mnie rozczuliły *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. mega to wyszło :D pomalowanie ćwieków było świetnym pomysłem, bo całość niesamowicie razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo słodkie :) Koniecznie musze takie u siebie zmalować ;)
    obserwuję, żeby być na bieżąco z nowymi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęka mi opadła! Rewelacyjne :D Gdybym ja umiała takie rzeczy robić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. może sobie namaluję do pracy :D (przedszkole)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te małe serduszka są urocze. Super kolorystyka, rozjaśnia te szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialnie dobrałaś kolory :) urzekły mnie te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie świetne! ta kolorystyka. :D

    OdpowiedzUsuń