niedziela, 26 stycznia 2014

Koronka

Dzisiaj dla odmiany delikatne i stonowane zdobienie, co w sumie nie często mi się zdarza. Przyznaję, że takie zdobienia lepiej prezentują się na krótkich paznokciach i nawet przeszło mi przez myśl, żeby zostać przy takiej długości na jakiś czas. Pomysł na koronkę (a może w moim wydaniu to są perełki?) zaczerpnęłam z tutorialu od Nails by Chi Chi. Troszkę go zmodyfikowałam i w sumie jestem zadowolona z tego jak wyszło. Najpierw namalowałam linie pomocnicze, a później za pomocą sondy stawiałam kropeczki, kciuk pokryłam topem, ale jak dla mnie lepiej prezentuje się bez, więc reszty paznokci już nie ruszałam. 





P.S. We wtorek mam ostatni egzamin, uff :D (okropnie mi się nie chce uczyć xd)

30 komentarzy:

  1. Ale urocze! Na miniaturce myślałam, że to naklejki- równiusieńko Ci wyszło, a efekt świetny! Zdradź mi jeszcze co to za brzoskwinka? Szukam takiego lakieru już od dawna, a ten jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://mycherrynails.blogspot.com/2013/10/p2-993-lovely-madness-recenzja.html :)
      Mój ulubiony lakier :D Mam nadzieję że jakoś uda mi się go jeszcze dorwać, strasznie żałuję że nie wzięłam więcej buteleczek :/

      Usuń
  2. Genialny! Czasem tez lubie takie delikatne wzorki:)
    Powodzenia we wtorek, jamam jutro ostatni i robie co tylko moge,zeby sie nie uczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wyszło, też myślałam, że to naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Też myślałam że to naklejki lub stemple, niezła robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne połączenie ! Lakier podkładowy skradł mi serce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie! :) super brzoskwinka, piękne subtelne zdobienie no i całość staranna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne :) Chyba nawet pokuszę się o próbę ich odtworzenia na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne! i jak równo :o szok!

    OdpowiedzUsuń
  9. delikatne i urocze ;) ładny kolorek lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne paznokcie paznokciowelovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyszło i tak delikatnie aż samej mi się zachciało mieć coś podobnego ale mam detoks lakierowy na razie więc muszę poczekać pare dni na moje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby to takie proste a wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaa kocham koronkę! A ta jest taka delikatna, w jaśniutkich kolorkach! Idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie i bardzo estetycznie ;)) Marzenie żebym miała takie długie paznokcie :( Trudno mi je zapuścić, bo ciagle się rozdwajają.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  16. perełki :) fajne zdobienie i proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! Podoba mi się ten koronkowy pólokrąg przy skórkach, wydaje się w miarę prosty w wykonaniu i bardzo efektowny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudownie to wygląda *____*

    OdpowiedzUsuń