niedziela, 10 sierpnia 2014

Chevron gradient

Część z Was wie, że tegoroczne wakacje spędziłam w Wiedniu, więc postanowiłam zrobić zdjęcia zdobienia oraz lakierów podczas jednej z naszych wycieczek. Na zdjęciach w tle zobaczycie niesamowity pałac  i ogród Schönbrunn, miejsce bardzo ważne ze względu na swoją historię. Możecie sobie wyobrazić jakie były miny ludzi, gdy robiłam zdjęcia lakierów.. :D Ta notka będzie inna niż dotychczas nie tylko ze względu na scenerię, ale także na gościnne pazurki Asi, które zrobiłam na naszym wyjeździe :)  Pech chciał, że nie wzięłam żadnego pędzelka do zdobień, ale dałyśmy radę z gradientem.


Trzej podróżnicy - ja, Asia i Marcin, który pomagał przy robieniu zdjęć. Koniecznie zobaczcie jego profil na instagramie, ma niesamowite fotki :o http://instagram.com/nesquik09

 






Na koniec zostawiam Was z filmikiem z naszej podróży, warto obejrzeć :D




30 komentarzy:

  1. śliczne pazurki ;) fajny pomysł z filmikiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło to ombre <3 Twoje też są cudne <3 W Wiedniu nie byłam, więc to mój cel po liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajntastyczne paznokcie, film swietny, najbardziej podobaja mi sie gify z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne mani :)
    biorę się za oglądanie filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród Schönbrunn to coś, czego nie da się zapomnieć, jest piękny! Tak samo jak Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne lakiery w pieknym miejscu! Bylam tam i wypstrykalam tam 2 klisze ;) tak w czasach jak ja tam bylam cyfrowki nie byly w cenach dla zwyklych zjadaczy chleba ;) na prawde piekne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega jest ta cieniowana jodełka!

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite zdobienie! jak ja uwielbiam takie żywe soczyste i dające po oczach pazurki ;] bardzo mi się podoba. drugie mani tez ładne, takie gradienty są zawsze spoko.
    a widoki również super , hehe faktycznie ludzie pewnie się zastanawiali o co chodzi, przyjechała do wiednia a tu lakierom zdj robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. super filmik, zazdroszcze wyjazdu ;) a takie filmy to super sprawaa na pamiątke, tez ze znajomymi czesto cos takiego krecimy.

      Usuń
  9. Poękne mani, piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Zdobienie nic dodać, nic ująć! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie możemy zobaczyć min ludzi :D
    bardzo podoba mi się neonowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zdobienia są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super, fajne zdjęcia i zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oba mani super, Twoje mega ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdobienie! Świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie wierzę jak idealnie równo przy skórkach! Jakkkkk!?!?!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać filmików :) to jest tak perfekcyjnie zrobione !! <3

      Usuń
  17. paznokcie piękne, jedne i drugie :)) bardzo zgrana para Kiko!
    filmik super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są !! ;)

    Szukam uczestniczek do zabawy na moim blogu :)
    Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam ;)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

    OdpowiedzUsuń
  19. W każdej sytuacji trzeba sobie jakoś radzić ;) paznokcie pięknie Wam wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piękne pazurki miałyście i te zdjęcia no miodzio :) a filmik już dawno oglądałam i wyszło zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pazurki i śliczne widoki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pazurki z łamanymi przejściami są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. żółty neon najlepszy !
    zapraszam do mnie http://runningworldd.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń