piątek, 8 sierpnia 2014

Water spotted nails


Witam Was kochani po dosyć długiej przerwie, niestety praca zabiera mi dużo czasu i energii, i nie mogę poświęcać na blogowanie tyle czasu, ile bym chciała. Dopadł mnie przy okazji blogowy kryzys, a jak myślę o zdobieniu to mam pustkę w głowie. Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe, postaram się być bardziej systematyczna w miarę możliwości. To tak w ramach wyjaśnienia, a teraz przejdźmy do zdobienia :)



Water spotted jest bardzo fajną i szybką metodą na zrobienie niecodziennego i przyciągającego uwagę mani. Najbardziej w tej metodzie lubię to, że pazurki za każdym razem będą wyglądały inaczej :) Możecie wybrać kolory jakie tylko Wam się spodobają. Dwa, trzy, cztery? Nie ma problemu. Duże dziury, małe kropeczki? Proszę bardzo, co dusza zapragnie :D


Efekt końcowy wygląda bardziej na robiony metodą splatter i chociaż nie tak miało to wyglądać, to taka wersja też mi się podoba :) Powiem Wam, że tym razem nie mogłam sobie poradzić, na kropli lakieru w ogóle nie robiły się kropki. Nie pomogła zmiana lakieru do włosów, zmiana temperatury wody ani zamiana lakierów na inne. Zaczęłam szukać przyczyny i doszłam do wniosku, że wszystkiemu winna była wysoka temperatura powietrza. Wstawiłam lakiery na kilka minut do lodówki i w końcu zaczęło coś wychodzić :d


Moją pierwszą wersję wraz z tutorialem znajdziecie w tym poście -> http://mycherrynails.blogspot.com/2014/04/water-marble-with-hairspray-nails.html



22 komentarze:

  1. świetne kolory a zdobienie co tu dużo mówić, wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super! Też lubię to, że zawsze wyjdzie coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie to wygląda :) Ja ostatnio chciałam robić mani tym sposobem, ale okazało się, że mój lakier do włosów psika na dwie strony, jakiś zepsuty jest :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka "krwawa jatka" ;) hehe fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaaa ale kolorki znakomite :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra to wygląda!
    ja próbowałam tej metody jak pierwszy raz pokazałaś i w ogóle mi nie wychodziło... nie chciały się właśnie robić te dziurki, może miałam jakiś słaby spray

    OdpowiedzUsuń
  7. superowy efekt muszę spróbować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie różu i pomarańczy wygląda świetne, letnio :) Zawsze kojarzy mi się z jakimiś owocami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne kolorki lakierów :)
    a mani świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOchana wiem o co chodzi i wakacje i praca pochłaniają chyba każdego teraz :) fajnie że powróciłaś nie ważne czy często ale ważne że jesteś :) a co do zdobienia też je robiłam i podoba mi się ta metoda :) Piękne kolory wybrałaś musze kiedyś spróbować z kilkoma :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię tę metodę, wybrałaś bardzo fajne kolory, takie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie dextera :) a ta metoda jest super

    OdpowiedzUsuń
  13. Te paznokcie pasują mi do jakiejś reklamy farb :D wyglądają jak splatter :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znowu świetne wykonany mani tą metodą :)) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wygląda, boję się tylko bałaganu na skórkach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no zajebiste! co tu wiecej pisac

    OdpowiedzUsuń