sobota, 10 stycznia 2015

Vipera BB Pastel 24



Łososiowo/brzoskwiniowy lakier Vipery jest jednym z 12 uroczych kolorów z kolekcji BB. Kolekcji niezwykłej, bo lakiery te mają w swoim składzie olejek arganowy. Osobiście nie spotkałam się wcześniej z arganem w składzie lakieru, dlatego jest on dla mnie bardzo intrygującym produktem. Lakiery z tej serii mają właściwości odbudowującej odżywki, złoto Maroka ma za zadanie zregenerować słabe, kruche, rozdwajające się paznokcie, dodatkowo nawilżając je, dlatego lakier nakładamy od razu na płytkę, bez bazy. Konsystencja jest przyjemna, szerokim, spłaszczonym pędzelkiem łatwo się operuje. Na zdjęciach widzicie 3 warstwy, lakier wysycha dosyć szybko na półmat, dlatego nie pokryłam ich topem, do trwałości nie mam zastrzeżeń. Co tu dużo mówić, zakochałam się w tym kolorze a produkt jest jak najbardziej warty wypróbowania :)
Cena: 10,49 zł za 12 ml.
Lakiery Vipery kupicie oczywiście w sklepie internetowym >klik<, na stoiskach i w sklepach partnerskich.






19 komentarzy:

  1. wow ale przepiękny kolor i pazurki juz tez masz długie :) za niedługo pewnie zmienisz kształt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robione dawno temu, obecnie są jeszcze dłuższe i tak, zaraz będę zmieniać <3

      Usuń
  2. kolor prześliczny i zazdroszczę długości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor :), pazurek też. Muszę w końcu wypróbować te lakiery :))) Podobno są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę zbyt pomaranczowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor:)
    W sumie ja również nie spotkałam się jeszcze z olejkiem arganowym w lakierach. Ciekawe, czy będzie miała jakiś pozytywny wpływ na paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor solo nie do końca mnie przekonuje, ale czuję że ze stemplami byłoby fajnie :)

    Ps. Śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne masz paznokcie :) a kolor wygląda na nich bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby był bardziej rozbielony to byłby istny ideał! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale idealny kształt pazurków i tak pięknie pomalowane, każdy kolor by dobrze wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mój odcień wymarzony (ale muszę sprawdzić na żywo). Marzył mi się pastelowy pomarańczowy, kupiłam ze 3, ale jeden miał oszukaną buteleczkę (nie była do końca przezroczysta tylko jakby zabielona) i lakier okazał się pomarańczowy, a 2 pozostałe miały kolor piękny... na mokro, jak wyschły to też na wściekły pomarańcz ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor ! Ostatnio noszę taki na ustach. Teraz mam ochotę na takie pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę pazurków, ja coś swoich nie mogę ostatnio zapuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor i piękne, staranne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne mani, jakie dokładne i idealne ;) Szkoda że ja nie mam tak stabilnej ręki ;) Hahah
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń