czwartek, 2 lipca 2015

Z wizytą u Anity (Anita Nails) :)

W miniony weekend wybrałam się do Nowego Targu w odwiedziny do mojej kochanej Anity. Długo nie mogłyśmy się zebrać, żeby się spotkać, aż w końcu dosyć spontanicznie zgadałyśmy się, że Anita ma chwilę wolnego, ja akurat zaczynam wakacje, więc przyjeżdżam :)


Wraz z rodzicami Anity przejechaliśmy się po kilku miejscowościach na Podhalu. Jest pięknie, zielono, idealne miejsce na ukojenie nerwów i odpoczynek :) Byłyśmy także w Pienińskim Parku Narodowym, przez który przepływa Dunajec. Nie ma nic lepszego niż relaks na łonie natury.








Po raz pierwszy jadłam grillowanego oscypka z żurawiną, mniam!


Jako że Anita pracuje w salonie kosmetycznym, miałam okazję na manicure z prawdziwego zdarzenia :D Ale o samym zdobieniu które mi zrobiła w kolejnym poście, więc zachęcam do śledzenia bloga. 



Jak to na lakieromaniaczki przystało, wymieniłyśmy się paznokciowymi upominkami, zobaczcie co dostałam. Kwiatuszki własnoręcznie suszone, a do tego stempel i płytki, dzięki czemu Anita wprowadziła mnie w świat stemplowania (chociaż długo się opierałam) :P




Spędziłyśmy razem 3 fantastyczne dni, ale jak zwykle to za mało i teraz czekam na rewizytę :) 


16 komentarzy:

  1. świetne spotkanie :) bardzo fajna relacja

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie te kwiatuszki :-)
    czekam na post ze zdobieniem :D podejrzewam że to te, co widać na zdjęciu z lodami :D
    fajnie, że udało Wam się spotkać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w słoiczku na przedostatnim zdjęciu :)

      Usuń
  3. Rewizyta musi być koniecznie :D szkoda że tak szybko przeleciało bo wszystkich planów nie zrealizowałyśmy :D
    Ciesze się że przyjechałaś i że Ci się podobało :D
    jest tyle zdjęć że ciężko było Ci pewnie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie zobaczę jakie zrobiła Ci paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się tak spotkać, a jeszcze w takiej pięknej okolicy, super :)
    wpadaj do Wawy też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) Lakieromaniczki zawsze się dogadają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No rewelacja z tym spotkaniem:)) Tylko pozazdrościć takiej znajomości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita mieszka w przepięknych rejonach, byłam tam w czerwcu, a dokładnie w Szczawnicy (poznaję zdjęcia:P)
    czekam na pazurki :)))))

    pozdrawiam Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Szczawnicy też byłysmy ja mam tam rodzinę i nie mam daleko :D Pozdrawiam

      Usuń
  9. świetne zdjęcia ;) na pewno oglądasz je z uśmiechem ;) fajne upominki i jestem ciekawa pazurków z bliska (bo to chyba te ze zdjęcia z lodami?)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!!
    Ja jeszcze nie miałam okazji poznac osobiscie żadnej blogerki, a wlaśnie Anita wprowadzała mnie w tajniki blogowego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LBA, po więcej informacji zapraszam do nowego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne spotkanie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń