poniedziałek, 17 czerwca 2013

Różowo. Test lakierów Rimmel Salon Pro with Lycra.


Witajcie :) Ze względu na to, że konkurs z lakierami Rimmela został zakończony, pokażę Wam moje konkursowe prace tutaj. Na wyniki trzeba będzie poczekać co najmniej tydzień, ale ukażą się pewnie wcześniej, niż te maturalne :P

Ten manicure służył ukazaniu różnicy w kolorach 313 Cocktail passion701 Jazz funk






Jeśli chodzi o same lakiery i moje odczucia:
- pełne krycie przy drugiej warstwie
- szeroki pędzelek zdecydowanie przyspieszający proces malowania
- wydajne, wystarczy niewielka ilość lakieru by pokryć nim całą płytkę
- konsystencja wodnista, co mnie osobiście bardzo odpowiada
- zaskakujące wykończenie, lakier po wyschnięciu lśni, żaden top coat nie jest potrzebny
- naprawdę świetne, soczyste kolory
- dosyć szybko wysycha
- wytrzymałość w normie, ale z końcówek szybko się ściera, chociaż z takim kształtem paznokci to było do przewidzenia :)





Poniższe zdjęcia przedstawiają płytkę z jedną, oraz z dwoma warstwami lakieru (na górze zdjęć 701 Jazz funk, a niżej 313 Cocktail passion).



Paznokcie u lewej ręki pomalowałam 313 Cocktail passion, a prawej 701 Jazz funk. Aby uzyskać nieco bardziej elegancki efekt dodałam kilka kryształków, za pomocą których stworzyłam dwa różne wzory.






701 Jazz funk ma nieco lepszą konsystencję, bardziej wodnistą, oraz ma większy połysk. Kolor określiłabym jako soczystą malinę :P Jeśli chodzi o 313 Cocktail passion to odniosłam wrażenie, że w sztucznym świetle wpada nieco w kolor pomarańczowy. Mam nadzieję, że dosyć dobrze widać różnicę w kolorze, chociaż ukazanie tego wcale nie należało do najłatwiejszych zadań. Tę bitwę lakierów wygrywa... 701 Jazz funk :)


Edit: okazało się, że konkurs został przedłużony do niedzieli, także jeszcze kilka wzorków na forum się pojawi :P -> http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=697681

4 komentarze:

  1. rzeczywiście różnica w kolorach jest niewielka!
    pięknie wyglądają te cyrkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaale masz kształt paznokci. Łoł! Tak idealnie spiłowanych migdałków jeszcze nie widziałam:)
    Lewy wzorek wygrywa dla mnie *.* moc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta seria... z cyrkoniami wyglądają zabójczo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ciekawy kształt paznokcia, bardzo mi się podoba. Ile czasu poświęcasz żeby je tak wypiłować? :) Wzory na nich wyglądają jeszcze ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń