niedziela, 30 czerwca 2013

Sowy - tutorial

Zacznę od kilku dobrych wiadomości, a mianowicie zdałam maturę z dobrymi wynikami! :D Bardzo się cieszę że to już za mną, rekrutacja na studia wypełniona i teraz pozostaje czekać na listy przyjętych. Druga rzecz którą chciałabym się z Wami podzielić to wygrana drugiego etapu w konkursie Rimmel na portalu wizaż.pl, razem z 9 innymi dziewczynami otrzymamy zestaw 6 kosmetyków do makijażu :)

Dzisiaj kolejna praca wykonana na potrzeby wyżej wymienionego konkursu. Tym razem motyw, który często występuje na ubraniach i biżuterii, więc dlaczego miałoby go zabraknąć na paznokciach? :D Tak jak poprzednio dołączam krótki instruktaż. Miłej niedzieli :)





31 komentarzy:

  1. interesujący kształt paznokci :)fajna wariacja i zdobienie misterne.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! To zdobienie powaliło nie na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale się nie dziwię, że wygrałaś, świetnie to wygląda na Twoich paznokciach ^^ po prostu rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie doodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! tylko tyle powiem!

    z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne paznokcie, a te sówki wyglądają na nich strasznie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej urocze i takie staranne :)
    Pięknie wypiłowane paznokcie!
    zapraszam na mojego bloga również o paznokciach http://seeforyourselfyouareunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodkie sówki!
    a paznokcie mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega sa! meeega! + dodaje Cie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no zatkało mnie! Piękne.. i dak precyzyjnie wykonane..wow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał! Jestem w szoku! Cudne są! :)
    dodaję do obserwowanych i zostaję na dłużej! :)

    zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze sówki :) świetnie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, a ja jestem w szoku że tak się podobają :D Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, ja też kiedyś robiłam sówki ale nie wyszły mi tak ładnie. Są po prostu świetne.
    Twój blog obowiązkowo musi być na mojej liście obserwowanych:-)
    Zapraszam do mnie
    http://nailofmylifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ! Też bym chciała coś takiego umieć wyczarować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zakochana po uszy w tym zdobieniu! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale genialnie - dzięki za tutka - chyba nawet dzięki Tobie sama się kiedyś zdecyduję zmalować sówki :)
    Oczywiście zapisałam Cię już na listę w projekcie i nie mogę się doczekać na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam motyw sowy, a ta wyjątkowo mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Śliczne sowy!

    OdpowiedzUsuń
  20. zajebisty pomysł i podobają mi się twoje paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeczadowe te sówki :D i mimo, że nie lubię takiego kształtu paznokci to tutaj idealnie pasuje :D bez tego kształtu nie byłoby takiego efektu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowe sówki - podoba mi się motyw z kryształkami w miejsce źrenic, wygląda extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Superowe sówki - podoba mi się motyw z kryształkami w miejsce źrenic, wygląda extra ;)

    OdpowiedzUsuń